Wednesday, January 19, 2011

Belajar memandu

Bukan aku sengajakan.

Keretanya kecil. Kancil.

Dimuatkan pula dengan 4 remaja.

2 pasang lelaki dan perempuan.

Dan malang bagi aku, manusia yang sama jantinanya dengan aku lebih saiznya. Maka beliau ditempatkan di hadapan.

Perjalanan pulang memaksa aku bersebelahan dengan manusia tak sama jantinanya dengan aku.

Resah sepanjang perjalanan ke rumah.

Isy~

Patutlah kahwin itu menyempurnakan separuh agama.

Mana boleh tahan kalau begini setiap hari. Boleh gugur iman.

Aduh~

2 comments:

Seperti yang anda memang sudah tahu, ulasan sangat dialu-alukan dalam blog yang tiadaternama ini. Justeru,saya juga harap sekiranya anda sebagai seorang yang tidak bernama untuk memperkenalkan diri kerana kemungkinan saya tertarik dengan ulasan anda dan ingin mengenali siapa anda, ia akan lebih mudah buat saya.Sekian..