Friday, August 14, 2009

Itu terjadi apabila lewat tidur

Bila bercakap tentang ponteng, ada saja ulasan negatif yang akan keluar daripada mulut-mulut awam yang bijak berbicara. Rosakkan masa depanlah, habiskan duit mak bapak lah... Beraneka macam dah bagaikan kuih muih yang dijual di bazaar ramadhan!

Tapi, apabila muncul satu waktu, kita ponteng sebab TERbangun lewat? Macam mana pula agaknya ya?

Yang aku pasti, guru-guru sudah tentu cakap : Padan muka. Sendiri rugi.

Masalahnya, jam aku sudah bunyi! Aku je yang tidur mati. Haih~

Hari ini cuti ganti. Aku beriya-iya beritahu semua orang aku akan menghadirkan diri. Malang bagi aku, tak sedar sampai jam 9 pagi.

Sudah 4 hari aku tak hadir ke sekolah minggu ini.

Apa nak jadilah dengan kau ni...

No comments:

Post a Comment

Seperti yang anda memang sudah tahu, ulasan sangat dialu-alukan dalam blog yang tiadaternama ini. Justeru,saya juga harap sekiranya anda sebagai seorang yang tidak bernama untuk memperkenalkan diri kerana kemungkinan saya tertarik dengan ulasan anda dan ingin mengenali siapa anda, ia akan lebih mudah buat saya.Sekian..