Saturday, July 25, 2009

Kerana Futsal...

Kerana futsal, barang binasa. Badanku juga. Aduhai...

Kasut ku koyak, tertanggal tapaknya. seluarku berlubang, koyak, dan lutuku luka. Aku bukan profesional. Ini kali pertama aku memasuki pertandingan. Malah, aku sebenarnya dipaksa masuk! Namun, apabila perlawanan berakhir. Kami berpuas hati. Lawan sehingga separuh akhir dan kalah dengan maruah(mereka menang sepakan penalti. huhu)

Satu bola pun tidak berjaya bolos ke dalam gol kami sebelum penalti. (kepala sedikit mendongak) Ceh..

Pengalaman baru diperoleh. Memori baru tercipta. Oh ya, dan untuk rakan-rakanku, aku gembira kalian paksa aku bermain.

P/s: posisiku penjaga gol.

No comments:

Post a Comment

Seperti yang anda memang sudah tahu, ulasan sangat dialu-alukan dalam blog yang tiadaternama ini. Justeru,saya juga harap sekiranya anda sebagai seorang yang tidak bernama untuk memperkenalkan diri kerana kemungkinan saya tertarik dengan ulasan anda dan ingin mengenali siapa anda, ia akan lebih mudah buat saya.Sekian..