Saturday, July 25, 2009

Muka tidak comel, tak mahu jadi kawan?

Amboi, ini sudah melampau. (tak cukup comel lagikah gambar yang aku paparkan itu?!) Siap dengan kepak lagi. Jangan main-main.

Oh tidak... Bukan ada orang yang beritahu aku sedemikian. Tapi itu sesuatu yang biasa dalam hidup kita. Jika wajahnya tak comel di laman myspace , friendster atau blogger sendiri. Mereka tidak berminat untuk menjadi kawan. Bodoh bukan? Aduh maaf. Bukan bodoh. Cuma kurang ilmu saja. Penghakiman dibuat berdasarkan apa yang terzahir di mata saja.

Kenapa aku tulis ini? Eh, aku punya sukalah!

No comments:

Post a Comment

Seperti yang anda memang sudah tahu, ulasan sangat dialu-alukan dalam blog yang tiadaternama ini. Justeru,saya juga harap sekiranya anda sebagai seorang yang tidak bernama untuk memperkenalkan diri kerana kemungkinan saya tertarik dengan ulasan anda dan ingin mengenali siapa anda, ia akan lebih mudah buat saya.Sekian..