Friday, July 24, 2009

Yang tak terucap

Pada suatu malam, Sang nyamuk pun datang. Habis diratahnya kulitku. Cucuk sana dan sini seperti kaki dan tanganku ayam KFC hot and spicy. Tompok merah kecil merata-rata. Sudah seperti menghidap penyakit demam campak. Kurang ajar punya nyamuk! Tak sekolah ke?!

Aduhai...minit demi minit berlalu tidak aku sedari. Ceramah pagi tadi yang begitu menginsafkan(namun sedikit tidak senonoh) tidak aku praktikkan. Beriya mahu solat pada awal waktu, kini, azan asar sudah lama berlalu. Kewajipanku masih belum tertunai. Ampun ya allah. Aku pergi sekarang. Huhu...

No comments:

Post a Comment

Seperti yang anda memang sudah tahu, ulasan sangat dialu-alukan dalam blog yang tiadaternama ini. Justeru,saya juga harap sekiranya anda sebagai seorang yang tidak bernama untuk memperkenalkan diri kerana kemungkinan saya tertarik dengan ulasan anda dan ingin mengenali siapa anda, ia akan lebih mudah buat saya.Sekian..