Thursday, January 13, 2011

Dadah?

Ubat selsema memberi sensasi mengantuk dan mamai kepada aku. Bagi orang yang sering tidak mampu untuk tidur, perasaan itu sangat menyenangkan. Tapi... cukup menjengkelkan.

Kerana aku benar-benar rasa mahu tidur. Sedangkan waktu dan tempat tak sesuai. Maka, aku terawang-awang dalam rasa yang menggantung aku antara realiti dan fantasi.

Tubuh aku longlai, memaksa minda untuk lena. Tapi aku lihat jam. Ah, pukul 5. Mana boleh tidur waktu selepas Asar.

Alahai~

Malam, lekas bertandang. Aku mahu mengembara ke alam mimpi.

No comments:

Post a Comment

Seperti yang anda memang sudah tahu, ulasan sangat dialu-alukan dalam blog yang tiadaternama ini. Justeru,saya juga harap sekiranya anda sebagai seorang yang tidak bernama untuk memperkenalkan diri kerana kemungkinan saya tertarik dengan ulasan anda dan ingin mengenali siapa anda, ia akan lebih mudah buat saya.Sekian..