Thursday, October 8, 2009

Entah

Aku juga marah dengan diri aku. Suka benar akan kemenangan. Dan bila yang ego itu tumpas, lebih memuaskan. Ah, bagai mainan anak-anak kecil. Bila mahu matang?

Sudah, aku tak mahu peduli kamu. Dan semalam, bukan sengaja aku untuk berhenti di situ. Cumanya, elektronik ini yang rosak. Barangkali, tak mahu kita memanjangkan lagi situasi yang tak akan ke mana itu.

Ya, aku sering tertarik untuk mengenali orang yang sinis seperti kamu. Tapi, sedar aku hari ini. Kamu pun seperti yang lainnya juga. Cuma manusia yang petah berbicara. Tiada lainnya...

6 comments:

  1. owh...sudah silap..mengapa electronik ea? confuse di situ....tak perlu jawab kalau jawapannya panjang:)

    ReplyDelete
  2. sudah 4tahun blaja di tempat 'tinggi'. sudah gagal membezakan electric dan electronik..argh..jadi benci dengan diri sendiri...

    * siap berbincang kecil dengan roomate ape alatan electronik dan electric..

    ok..membuat kesimpulan= adakah barang electric perlu beroperasi dengan power supply, dan electronik mampu menyimpan cas??

    ReplyDelete
  3. haha.

    kelakar. tentang persoalan itu, sy pn kurang pastinya.

    belum tanya lagi en.dewan bahasa.

    dia sibuk. =)

    ReplyDelete

Seperti yang anda memang sudah tahu, ulasan sangat dialu-alukan dalam blog yang tiadaternama ini. Justeru,saya juga harap sekiranya anda sebagai seorang yang tidak bernama untuk memperkenalkan diri kerana kemungkinan saya tertarik dengan ulasan anda dan ingin mengenali siapa anda, ia akan lebih mudah buat saya.Sekian..