Thursday, September 17, 2009

Puas hati kau sekarang AKAB???!!

Dah... Aku terpaksa juga akur dengan keunikan cara penulisannya. Akhirnya, aku terpaksa juga ikut blog si blogger yang aku tak berapa nak suka itu.

Ya, memang bukan salah dia aku menyampah dengannya. Tapi, tak tahu kenapa dengan aku. Aku punya suatu penyakit, membenci sesuatu yang disukai majoriti manusia(kiranya kalau majoriti binatang tak apalah.. Cehh)

Walaupun pengikutnya yang beratus-ratus itu membuat aku begitu meluat. Kata-kata sombongnya seperti "tak suka orang tinggalkan ulasan" sungguh menyampahkan. Dan dirinya yang memang perasan seperti penulis terbaik(semua orang dok puji dia) menyakitkan hati. Aku terpaksa akur yang aku ada masa suka juga blog dia. Cis...

Tak guna betul...

3 comments:

  1. ya.. malang, dia dah tutup AKAB.

    btw, nerakaku is better..

    ReplyDelete
  2. to mr hafis: what do u mean by that?

    to mr arif: eh, bkn akab ada ke?
    nerakaku yg dia tutup

    ReplyDelete

Seperti yang anda memang sudah tahu, ulasan sangat dialu-alukan dalam blog yang tiadaternama ini. Justeru,saya juga harap sekiranya anda sebagai seorang yang tidak bernama untuk memperkenalkan diri kerana kemungkinan saya tertarik dengan ulasan anda dan ingin mengenali siapa anda, ia akan lebih mudah buat saya.Sekian..