Wednesday, September 9, 2009

Allah SWT masih sayang aku! Alhamdulillah...

Sungguh-sungguh aku bersyukur. Aku berasa untung sangat sebab Allah SWT pasti beri aku satu panduan, di kala hidup aku rasa tak tentu hala. Tahu-tahu saja, aku akan berakhir dengan sebuah buku di tangan dan membacanya penuh tekun, pagi petang, siang dan malam.

Buku yang sentiasanya membersihkan jiwa aku yang semakin cemar. Dan aku bersyukur atas sebab itu. Terima Kasih ya Allah. Kau tak biar aku terus hanyut.

Subhanallah~

No comments:

Post a Comment

Seperti yang anda memang sudah tahu, ulasan sangat dialu-alukan dalam blog yang tiadaternama ini. Justeru,saya juga harap sekiranya anda sebagai seorang yang tidak bernama untuk memperkenalkan diri kerana kemungkinan saya tertarik dengan ulasan anda dan ingin mengenali siapa anda, ia akan lebih mudah buat saya.Sekian..