Saturday, August 29, 2009

Apa macam? Ada Brann??

Jalan-jalan blog orang, nak juga aku cuba-cuba pakai gambar-gambar mini makhluk-makhluk comel itu.

Argh...masalah-masalah. Aku terlalu membazir waktu pada cuti ini. Habis semua kerja terbengkalai(padahal, sibuk kutuk arkitek yang suka tinggalkan projek-projek terbengkalai. Ambil kau! Kena batang hidung sendiri)

Huuu~

Cuti pun hampir habis. Aku...terpaksa terima akibat kelakuanku yang tak bertanggungjawab ini. Alahai...

Nak buat macam mana. Berani buat, berani tanggung la!

No comments:

Post a Comment

Seperti yang anda memang sudah tahu, ulasan sangat dialu-alukan dalam blog yang tiadaternama ini. Justeru,saya juga harap sekiranya anda sebagai seorang yang tidak bernama untuk memperkenalkan diri kerana kemungkinan saya tertarik dengan ulasan anda dan ingin mengenali siapa anda, ia akan lebih mudah buat saya.Sekian..