Thursday, April 26, 2012

Kisah Setahun Dulu

Hari ini 27.4.2012. Agaknya, dia ini masih rasa perasaan yang sama kah? Aku yakin tak. :)

luahan hati...

hari ini,isnin,28.3.2011

aku ada suke sorang budak tu,die ni baek,suke ambik berat pasal aku,peramah,periang dn bnyak lgi lah..aku mmg suke sgt kt die,tpi die ckap die x nak ad teman lelaki smpai die kawin,ntah kenape smpai sekarang pun aku msih x dapat lupe kn die,wajah die selalu je terbayang kt mata aku nih,waktu aku tidur,waktu aku mkn,waktu aku lepak..boleh kate setiap saat lah..mungkin aku x kn dapat lupekan die sampai bile2,mungkin jugak aku akn lupakn die satu hari nnt..itu aku serah je pada takdir..biar yg atas menentukan nyer..aku hanya mampu berdoa sahaja..bak kata org "kalau dh jodoh x kn kemana"

No comments:

Post a Comment

Seperti yang anda memang sudah tahu, ulasan sangat dialu-alukan dalam blog yang tiadaternama ini. Justeru,saya juga harap sekiranya anda sebagai seorang yang tidak bernama untuk memperkenalkan diri kerana kemungkinan saya tertarik dengan ulasan anda dan ingin mengenali siapa anda, ia akan lebih mudah buat saya.Sekian..