Thursday, September 22, 2011

Buku


Bukan ulat buku tapi baru saja aku terbaca sebuah buku yang di dalamnya terdapat banyak kata-kata hikmah yang menyentuh hati aku.

Sungguh, ia buku yang dikarang oleh hamba Allah. Sebuah buku yang terbaik yang aku pernah baca setakat ini.

Bacalah, kau tak akan menyesal.

Tajuknya,

SYNERGI.

Quote:
"Mereka itu penjahat,
Kita ini malaikat.
Itu bukan untuk kau tentukan.
Mungkin saja berubah sebelum kiamat.
Maka pandanglah dengan iman,
Kau akan nampak ruang kesatuan"

No comments:

Post a Comment

Seperti yang anda memang sudah tahu, ulasan sangat dialu-alukan dalam blog yang tiadaternama ini. Justeru,saya juga harap sekiranya anda sebagai seorang yang tidak bernama untuk memperkenalkan diri kerana kemungkinan saya tertarik dengan ulasan anda dan ingin mengenali siapa anda, ia akan lebih mudah buat saya.Sekian..