Sunday, May 1, 2011

Kata-kata

Aku...bukan manusia yang pandai bercakap hakikatnya. Di dunia sebenar, kata-kata yang termuntah daripada mulut tak sesempurna pada penulisan. Dan aku selalu rasa tak senang bila itu berlaku. Rasa seperti apa yang aku sebutkan tak betul-betul kena pada hati yang mendengar.

Kerana itulah, aku lebih selesa menulis daripada bercakap sendiri.

Bertambah-tambah pula rasa itu bilamasa ada orang bertanyakan tentang sesuatu yang pernah aku coretkan dalam blog. Aku jadi berat untuk menerangkan kerana aku pasti pada akhir penerangan, aku akan jadi tak puas, susah hati dan rasa tak lengkap gara-gara pilihan-pilihan perkataan aku macam tak sesuai, nada tak kena dan lain-lain.

No comments:

Post a Comment

Seperti yang anda memang sudah tahu, ulasan sangat dialu-alukan dalam blog yang tiadaternama ini. Justeru,saya juga harap sekiranya anda sebagai seorang yang tidak bernama untuk memperkenalkan diri kerana kemungkinan saya tertarik dengan ulasan anda dan ingin mengenali siapa anda, ia akan lebih mudah buat saya.Sekian..