Wednesday, March 2, 2011

Lepas esok aku simpan

Ujian lesen kereta.

Siapa sayang aku tolong doakan ya?

Sungguh. Aku perlu doa yang banyak.

Dan semoga aku redha kiranya aku gagal.

Kerana jika lulus yang terbaik untuk aku, maka aku pasti Allah akan bagi itu.

Dan jika tidak lulus yang terbaik untuk aku, maka itulah yang akan aku peroleh.

Kerana,

Sekiranya Allah makbulkan doa kita, bermakna Dia sayangkan kita.

Sekiranya Allah lambat makbulkan doa kita, bermakna Dia sedang menguji kita.

Dan sekiranya Allah tak makbulkan doa kita, bermakna Dia sedang merancang sesuatu yang lebih baik untuk kita.

InsyaAllah.

P/s: Ya Allah, aku mohon doa kepada engkau supaya aku LULUS ujian JPJ esok. Sesungguhnya Engkaulah Tuhan yang berkuasa ke atas segala sesuatu. Jika Kau kata jadi, maka jadilah.

Bismillahitawakkaltualallah

2 comments:

Seperti yang anda memang sudah tahu, ulasan sangat dialu-alukan dalam blog yang tiadaternama ini. Justeru,saya juga harap sekiranya anda sebagai seorang yang tidak bernama untuk memperkenalkan diri kerana kemungkinan saya tertarik dengan ulasan anda dan ingin mengenali siapa anda, ia akan lebih mudah buat saya.Sekian..