Saturday, March 19, 2011

Kau Prihatin?

Jujur aku katakan di sini, aku bukan jenis yang membaca surat khabar. Tapi ada masa aku terlihat juga muka depannya dan mendapat informasi daripada sekilas pandang.

Di blog, aku tiba-tiba terbaca satu artikel yang Encik Syawal iklankan. Iaitu ini. Aku baca sehingga ayat terakhir dan bila hampir kepada penghujungnya, aku tertangkap ayat ini,

"...apakah kamu merasa aman akan azab Allah..."

Memang sudah banyak kali aku terbaca ayat itu. Dan setiap kali aku diselimuti perasaan yang sama. Persoalan yang sama. Dan aku akan berulang-ulang bertanya soalan itu kepada diri sendiri. Apakah aku merasa aman daripada azab Allah?


No comments:

Post a Comment

Seperti yang anda memang sudah tahu, ulasan sangat dialu-alukan dalam blog yang tiadaternama ini. Justeru,saya juga harap sekiranya anda sebagai seorang yang tidak bernama untuk memperkenalkan diri kerana kemungkinan saya tertarik dengan ulasan anda dan ingin mengenali siapa anda, ia akan lebih mudah buat saya.Sekian..