Thursday, February 10, 2011

Raut

Aku selalu berkerut dan buntang mata bilamasa aku baca satu blog ini. Semacam dahsyat sangat apa yang tertulis. Ya, kebanyakannya mengerikan, menyentap dan seakan-akan menampar muka aku. Aku akan leka membayangkan situasi yang diberitahu sehingga aku lupa nak kawal otot di wajah supaya tak mempamerkan raut yang tak menyenangkan dan barangkali aneh di mata orang.

Cuba bayangkan aku menghadap komputer riba dengan raut wajah yang masam, berkerut dan seperti terkejut.

Haha.

Bukan satu permandangan yang indah.

Dan mak aku pernah menegur, "Apa yang awak baca sampai macam itu sekali?".

Sebab itu aku tulis ini. ;)

No comments:

Post a Comment

Seperti yang anda memang sudah tahu, ulasan sangat dialu-alukan dalam blog yang tiadaternama ini. Justeru,saya juga harap sekiranya anda sebagai seorang yang tidak bernama untuk memperkenalkan diri kerana kemungkinan saya tertarik dengan ulasan anda dan ingin mengenali siapa anda, ia akan lebih mudah buat saya.Sekian..