Thursday, February 24, 2011

Filem

Kalau boleh sebenarnya, aku tak mahu tulis bila masa tak ada ilmu untuk dikongsi.

Tapi entah kenapa. Tak tahan.

Ahah.

Pernah aku cakap dengan kakak sewaktu menonton sebuah cerita berbahasa inggeris di televisyen.

"Kenapa cerita ini pelik rasa macam lain sikit ya?"

*diam

"Sebab tak ada babak cium"

*senyum

Kita semua tahu. Serius mana pun satu cerita berbahasa inggeris itu, babak tak elok mesti ada diselitkan di mana-mana. Macam tak sah kalau tak ada. Mungkin itu yang difikirkan sebagai pelaris cerita wayang.


4 comments:

  1. bercakap mengenai filem, sedarlah bahawa ia menrupakan salah satu senjata org barat untk mempegaruhi umat islam supaya membuat dosa. oleh itu siapakan diri dgn iman yg teguh agar terhindar drpd sebrg dosa

    ReplyDelete
  2. betul. tapi nak buat macam mana. hati masih tak cukup kuat menepis godaan. huhu.

    ReplyDelete
  3. hati itu kena kuat dengan dibantu oleh akal insyallah boleh.

    ReplyDelete

Seperti yang anda memang sudah tahu, ulasan sangat dialu-alukan dalam blog yang tiadaternama ini. Justeru,saya juga harap sekiranya anda sebagai seorang yang tidak bernama untuk memperkenalkan diri kerana kemungkinan saya tertarik dengan ulasan anda dan ingin mengenali siapa anda, ia akan lebih mudah buat saya.Sekian..