Wednesday, January 5, 2011

...

Entah kenapa. Sudah 2 kali kepalaku terasa berpinar-pinar di tempat awam. Bimbang juga aku. Jika tumbang, siapa yang mahu angkat?

Ahah. Setiap kali itu aku hanya berdoa. Jangan jatuh.. Jangan jatuh. Dan syukur. Aku tak jatuh. (:

Dan kebelakangan ini juga sudah beberapa kali aku tergelincir di tempat awam. Apakah bunga kasutku sudah haus? Walhal masih baru.

Aku rasa, tidur yang tak menentu aku menjadikan satu bahagian daripada otak ini untuk gagal berfungsi dengan baik. Keseimbangan aku semakin luntur.

Aku perlukan sesuatu untuk mengalihkan perhatian ini. Aku mahu imaginasi. Mahu fantasi. Mahu hidup dalam dunia palsu untuk sejenak. Hanya sebentar. Aku mahu lari daripada realiti ini.

2 comments:

  1. cerita wonderpet tak menghiburkan.
    lagi pula, saya tak suka tonton televisyen. (:

    ReplyDelete

Seperti yang anda memang sudah tahu, ulasan sangat dialu-alukan dalam blog yang tiadaternama ini. Justeru,saya juga harap sekiranya anda sebagai seorang yang tidak bernama untuk memperkenalkan diri kerana kemungkinan saya tertarik dengan ulasan anda dan ingin mengenali siapa anda, ia akan lebih mudah buat saya.Sekian..