Wednesday, October 13, 2010

SPM

38 hari lagi...

Dan aku...masih lagi macam ini.

Semakin teruk juga...

Bimbang menyelimut hati aku...

Kekecewaan wajah yang mengharap.

Cikgu terutamanya...

Dan kawan...

Kenapa MACAM tak akan ada hari esok jika aku keluar dewan tanpa 10A?

Bukankah rezeki itu Allah yang bagi?

Yang menentukan layak atau tidak kau ke Universiti adalah DIA.

Bukan kertas itu.

(tapi usaha itu kan perlu)

Ya, aku rasa aku perlu tenangkan diri...

Jangan panik. Tenang. Usaha. Doa. Berserah.

Kau mesti boleh buat.

InsyaAllah...


2 comments:

  1. "Kau mesti boleh buat"?
    Mesti punye, ya, cakap mmg senang, tapi ini doa :-)

    rileks, dan semoga berjaya :-)

    ReplyDelete

Seperti yang anda memang sudah tahu, ulasan sangat dialu-alukan dalam blog yang tiadaternama ini. Justeru,saya juga harap sekiranya anda sebagai seorang yang tidak bernama untuk memperkenalkan diri kerana kemungkinan saya tertarik dengan ulasan anda dan ingin mengenali siapa anda, ia akan lebih mudah buat saya.Sekian..