Sunday, July 18, 2010

Tiada

Blog aku tak punya jawapan.

Hanya ada omelan dan persoalan.

Kalau kau mahu jawapan.

Pergi Google.

2 comments:

  1. salam
    sudah tntu lah saya tahu apa itu munafik...ye..saya bukan baik...saya tahu tuh...anyway trimakasih kerana menegur...tpi saya yg merasakan pnderitaan tuh...saya mmg xdapat maafkan die...ye..tu mmg berd0sa ..saya trima..tu saya dgn tuhan dan org tuh...trimakasih sekali lagi kerana mngur...oleh kerana post di blog saya tu sgtlah snsitifnye...dgn sgala hormat nye saya akan pdam....salam :)

    ReplyDelete
  2. Sememangnya kita perlu ingat mengingat sesama manusia. mungkin saya tak faham penderitaan awak. Tapi melalui mata ketiga, saya nampak seperti tak elok dipanjang-panjangkan sebuah pergaduhan.

    Cuba cari buku 'Life is an open secret' Karya Zabrina Abu Bakar. Penuh dengan nasihat yang bagus untuk kita. Silalah cari kalau ada masa. Mungkin awak akan dapat penyelesaian untuk masalah itu. :)

    ReplyDelete

Seperti yang anda memang sudah tahu, ulasan sangat dialu-alukan dalam blog yang tiadaternama ini. Justeru,saya juga harap sekiranya anda sebagai seorang yang tidak bernama untuk memperkenalkan diri kerana kemungkinan saya tertarik dengan ulasan anda dan ingin mengenali siapa anda, ia akan lebih mudah buat saya.Sekian..