Friday, July 16, 2010

Ala~ Tak mati pun.

Pengikut aku baru 5. Tapi aku masih hidup.

Berdiri. Tegak. Elok.

Ahah. Buat apa dambakan ramai-ramai pengikut?

Cukuplah bila semua yang singgah itu faham maksud kata-kata kau.

Tak guna juga,

andai kata punya 1000 pengikut.

Tapi apa yang kau cerita, dia tak faham.

Bila kau menulis, dia tak baca.

Dan bila kau tak ikut dia, terus dibuang pula.

Ahah.

Populariti itu hanya satu status yang direkaciptakan oleh orang yang kurang keyakinan diri.

Perlukan orang lain untuk buat dia rasa wujud.

Kasihan...

2 comments:

  1. aku singgah. hey lawa blog!

    ya mmg betul,pengikut sbnrnya tkda makna. sadis.

    ReplyDelete

Seperti yang anda memang sudah tahu, ulasan sangat dialu-alukan dalam blog yang tiadaternama ini. Justeru,saya juga harap sekiranya anda sebagai seorang yang tidak bernama untuk memperkenalkan diri kerana kemungkinan saya tertarik dengan ulasan anda dan ingin mengenali siapa anda, ia akan lebih mudah buat saya.Sekian..