Tuesday, April 27, 2010

Dan aku yang telah mengecewa

Bila berjayanya aku dalam sesuatu hal
Yang paling gembira seharusnya aku.

Bila gagalnya aku dalam sesuatu tugas
Yang sedia memujuk seharusnya aku.

Dan bila tercapainya sasaran yang lama teridam
Yang memberi hadiah seharusnya aku.

Malah,

Bila saja berbuat janji dengan diri sendiri tentang hal tertentu,
Yang menepatinya juga seharusnya aku.

Tapi, kecewanya tak bersudah.

Diambil ringan setiap hal. Mana kan menjadi.

Bagaimanapun, terima kasih wahai aku.

Kerana masih setia.

Kerana masih percaya.

Kerana masih berkorban...

Dan terima kasih tuhan.

Kerana Kau bersabar menanti aku melakukan perubahan.

Kerana Kau percaya.

No comments:

Post a Comment

Seperti yang anda memang sudah tahu, ulasan sangat dialu-alukan dalam blog yang tiadaternama ini. Justeru,saya juga harap sekiranya anda sebagai seorang yang tidak bernama untuk memperkenalkan diri kerana kemungkinan saya tertarik dengan ulasan anda dan ingin mengenali siapa anda, ia akan lebih mudah buat saya.Sekian..