Saturday, January 16, 2010

Mimpi siang

Aku suka mimpi siang. Mahu itu. Mahu ini.

Sejak 2tahun lalu, aku mimpi mahu sesuatu. Tahun ini, aku diberi peluang untuk realisasikan itu. Hebat kan?

Aku seperti berubah sedikit demi sedikit. Prinsip aku juga macam lari daripada perbuatan aku. Tapi, aku rasa, aku sedang ada pada roda tingkat atas.

Kerana aku rasa stabil. Malah gembira lagi.

Hati syaitan aku kerap juga usik-usik aku supaya jatuh bawah semula.

Aku mengaku aku belum teguh. Dan aku tahu satu hari nanti pasti akan jatuh juga.

Tapi, aku mahu bertahan selama mungkin.

Tuhan tolonglah, biar aku nikmat dulu saat d tingkat atas ini. Dan kalau aku jatuh. Jangan lupa tolong aku bangun kembali.

Oh ya, En.Carl Arif. Maaf ya? Saya memang tak patut campur hal awak. Tak tahu kenapa suka emosi di blog awak. Maaf lagi. :)

4 comments:

  1. owh...emosi di blog orang lain??? hahaha...i like..

    baguslah, sesuatu yang tak dijangke selalunye bawa kegembiraan..macam awak ckp 2010 no meaning for u, takde perubahan, but tetibe rase happy..

    anugerah tuhan..saye suka guna ayat ini sejak akhir2 ini..pinjam dari ibu angkat saya yang sangat pegang saye ketika jatuh" rahsia Allah kita tak tahu"

    ReplyDelete
  2. ahah. tp kena kerja keras untuk itu.

    oh, anugerah tuhan.

    bukankah kita semua memang adalah iyu. :)

    bagusnya ibu angkat awak.

    ReplyDelete
  3. ya, terima kasij kerana puji dia..dia memang layak untuk dipuji..

    dia cerita sedih saya, dan dia 50% semangat saya yang hilang(cerita lain)

    anugerah tuhan?? heh, manusia tak sedar akan itu sebenarnye...

    ReplyDelete
  4. kerana itu manusia

    mudah lupa...

    jangan hanya kata melayu mudah lupa.

    kite semua semanusia, sama

    terlalu mudah melupa.

    ReplyDelete

Seperti yang anda memang sudah tahu, ulasan sangat dialu-alukan dalam blog yang tiadaternama ini. Justeru,saya juga harap sekiranya anda sebagai seorang yang tidak bernama untuk memperkenalkan diri kerana kemungkinan saya tertarik dengan ulasan anda dan ingin mengenali siapa anda, ia akan lebih mudah buat saya.Sekian..