Friday, December 25, 2009

Sangkut lagi..

Hey, aku sangkut lagi. Ayat hiperbola aku tak tersambung lagi. Aku tak mampu cari anafora sesuai. Simile atau metafora untuk sembungkan gelang ayat ini.

Tapi, kali ini, bahasa lain.

know that I missed you
just didn't have the guts to spill it out
know that i want you
just didnt have reasons to back it up
I guess things will just stay the way it is
And this sensation will soon fade away
(blank)
(blank)
(blank)

Sambungkan...kerana aku tak mampu.
Oh ya, say rasa puisi ini bukan untuk Satira.
Saya tak jiwang tahap itu. :)

No comments:

Post a Comment

Seperti yang anda memang sudah tahu, ulasan sangat dialu-alukan dalam blog yang tiadaternama ini. Justeru,saya juga harap sekiranya anda sebagai seorang yang tidak bernama untuk memperkenalkan diri kerana kemungkinan saya tertarik dengan ulasan anda dan ingin mengenali siapa anda, ia akan lebih mudah buat saya.Sekian..