Tuesday, November 17, 2009

Politik

Tak, bukan aku mahu buat pernyataan politik di sini. Langsung tidak.

Cumanya, aku mahu beritahu, aku cukup tak suka baca tentang politik. Buat aku bimbang akidah aku goyah. Kerana minda yang degil ini suka berfikir. Dan bila berfikir tentang apa yang aku baca, tentu saja ada makhluk hodoh yang akan membisikkan kata-kata sesat buat godaan aku. Mahu bawa aku sekali dengannya masuk gaung 'Jahannam'. Justeru, andai terjumpa laman serupa itu, aku tutup saja. Fikir aku lagi, bagaimanalah nanti bila umur aku capai takat boleh mengundi.

No comments:

Post a Comment

Seperti yang anda memang sudah tahu, ulasan sangat dialu-alukan dalam blog yang tiadaternama ini. Justeru,saya juga harap sekiranya anda sebagai seorang yang tidak bernama untuk memperkenalkan diri kerana kemungkinan saya tertarik dengan ulasan anda dan ingin mengenali siapa anda, ia akan lebih mudah buat saya.Sekian..