Wednesday, August 12, 2009

Tarik nafas dalam-dalam

Paksa diri... Alahai...malasnya hendak ke sekolah. Biarpun sudah dua hari aku bercuti dek perkemahan di Bukit Cerakah. Badan sakit-sakit gara-gara aktiviti lasak dan kekurangan tidur.

Mahu cerita 100% kisahnya, susahlah. Paaaaaaanjang berjela. Tak akan muat satu laman ni. Haih...

Aku cuma gembira aku menyertai kem tersebut. Seronok. Ia meredakan sedikit sebanyak tekanan hidup aku.

Malah, aku punya gelaran baru. Ianya adalah....

Jeng, jeng, jeng

BUSUK~!

hahahaha. Singkatan baginya adalah SUK. Abang Syaheer punya kerja. Padahal dia yang busuk. Cehh...

No comments:

Post a Comment

Seperti yang anda memang sudah tahu, ulasan sangat dialu-alukan dalam blog yang tiadaternama ini. Justeru,saya juga harap sekiranya anda sebagai seorang yang tidak bernama untuk memperkenalkan diri kerana kemungkinan saya tertarik dengan ulasan anda dan ingin mengenali siapa anda, ia akan lebih mudah buat saya.Sekian..